2023, 5,6 października – Warszawska Opera Kameralna, Warszawa
Kierownictwo muzyczne – Hugo Reyne
Reżyseria i inscenizacja – Maria Sartova
Choreografia – Emil Wesołowski
Scenografia – Damian Styrna
Kostiumy – Anna Chadaj
Reżyser światła – Paulina Góral
Projekcje – Eliasz Styrna
Wykonawcy
Judyta – Aleksandra Opała, Weronika Rabek
Holofernes – Michał Marhold, Kamil Pękala
Vagaus – Małgorzata Panek, Sylwia Stępień
Abra – Joanna Moskowicz, Joanna Radziszewska
Ozias – Orysia Guga, Jadwiga Postrożna
Tancerze: Zyta Bujacz, Natalia Jóźwiak, Anna Pacocha, Nika Warszawska, Jakub Jóźwiak, Sebastian Piotrowicz, Patryk Rybarski, Dominik Skorek
Dzieci: Maja Burzyńska, Marika Zielińska, Noah Culbreth, Yaroslav Muravets
Zespół Wokalny Warszawskiej Opery Kameralnej
Kierownik – Krzysztof Kusiel-Moroz
Mandolina – Grzegorz Lalek
Viola d’amore – Ewa Pilarska-Banaszak
Orkiestra Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej
Musicae Antiquae Cillegium Varsoviense, dyr. Hugo Reyne
2019, 13 września – Wratislavia Cantans, Narodowe Forum Muzyki, Wrocław
Wykonawcy
Juditha (contralt) – Sonia Prina
Vagaus, eunuch, sługa Holofernesa (sopran) – Julia Lezhneva
Holofernes, wódz asyryjski (kontralt) – Mary-Ellen Nesi
Abra, służąca Judyty (sopran) – Raffaella Milanesi
Ozias, najwyższy kapłan Betulii (kontralt) – Francesca Ascioti
Il Giardino Armonico, dyr. Giovanni Antonini
Chór NFM pod kier. Agnieszki Franków-Żelazny
Relacja – Judyta, czyli kobieta triumfująca
Słowa kluczowe: Antonini, barok, Il Giardino Armonico, Lezhneva, oratorium, Prina, Vivaldi, Warszawska Opera Kameralna, Wratislavia Cantans